Skargi wnioski petycje
Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r., poz. 735 z późn. zmianami, DZIAŁ VIII Kodeksu postępowania administracyjnego pt. „Skargi i wnioski” oraz rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz. U. Nr 5, poz. 46).
Tryb:
Skargi i wnioski mogą być wnoszone pisemnie, telegraficznie lub za pomocą telefaksu, poczty elektronicznej a także ustnie do protokołu. Przyjęcia skargi lub wniosku nie uzależnia się do złożenia jakichkolwiek dokumentów uzasadniających rację skarżącego. Skargi i wnioski nie zawierające imienia i nazwiska (nazwy) oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpatrzenia.
Wniesienie skargi lub wniosku oraz późniejsze ich rozpatrzenie zwolnione jest z opłat skarbowych.
Rejestrowanie, organizowanie oraz nadzorowanie załatwiania skarg i wniosków w urzędzie - zgodnie z Regulaminem Organizacyjnym PUP Wołomin - należy do Działu Organizacyjno Administracyjnego Powiatowego Urzędu Pracy w Wołominie.
Dyrektor PUP Wołomin przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków w godzinach urzędowania PUP Wołomin 8.30-14.30.
Załatwianie skargi lub wniosku następuje bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w ciągu jednego miesiąca. W przypadku niezałatwienia sprawy w tym czasie, skarżący się lub wnioskodawca zostaje powiadomiony o przyczynach zwłoki oraz o nowym terminie jej rozpatrzenia.
Skargi i wnioski oraz oryginalną dokumentację dotyczącą ich załatwienia przechowuje Dział Organizacyjno Administracyjny.
.
Redakcja podstrony
- Podmiot udostępniający informację
- Powiatowy Urząd Pracy w Wołominie
- Pierwsza publikacja
- Kowalczyk Katarzyna 2021-07-13 14:12
- Aktualizacja publikacji
- Katarzyna Kowalczyk 2021-07-13 14:09
- Wytworzenie publikacji
- Kowalczyk Katarzyna 2021-07-13 14:12
- Zatwierdzenie
- Kowalczyk Katarzyna 2021-07-13 14:12