Archiwum zapytania ofertowe
Zamówienia publiczne o wartości poniżej 30.000 euro - rok 2016
Przedmiotem zapytania była organizacja i prowadzenie usługi szkolenia „Krok po kroku do własnej firmy” dla 135 osób bezrobotnych z terenu powiatu wołomińskiego, finansowane
w 100% ze środków publicznych.
Ogłoszenie: 20.01.2016 r.
Termin składania ofert: 27.01.2016 r.
Rozstrzygnięcie postępowania (CAZ.26.1.2016):
Na przeprowadzenie kursu "Krok po kroku do własnej firmy" wybrano firmy:
- zadanie częściowe nr 1: teren miasta Wołomin - Centrum Edukacji „EDUS”, ul. Laskowa 4, 05-200 Wołomin;
- zadanie częściowe nr 2: teren miasta Radzymin - Zakład Doskonalenia Zawodowego w Warszawie Oddział Radzymin, ul. Komunalna 6, 05-250 Radzymin;
- zadanie częściowe nr 3: teren miasta Tłuszcz - Placówka Edukacji Ustawicznej „EDU”, ul. Radzymińska 2, 05-240 Tłuszcz.
Wybrane oferty spełniają wszystkie wymagania Zamawiającego zawarte w zapytaniu ofertowym oraz zawierają najniższe ceny.
W dniu 01.02.2016r. i 02.02.2016r. zostaną podpisane umowy na realizację w/w kursu.
Zamówienia publiczne o wartości poniżej 30.000 euro - rok 2015
Przedmiotem zapytania była organizacja i prowadzenie usługi szkolenia „Księgowość z elementami kadr i płac” dla 9-12 osób bezrobotnych z terenu powiatu wołomińskiego, w ramach projektu „Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie wołomińskim (I)” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój.
Ogłoszenie: 27.10.2015 r.
Termin składania ofert: 03.11.2015 r.
Rozstrzygnięcie postępowania (CAZ.26.13.2015):
Na przeprowadzenie kursu „Księgowość z elementami kadr i płac” dla 9-12 wybrano firmę Wielkopolska Akademia Nauki i Rozwoju Jakub Michałowski, ul. Przełęcz 51, 60-115 Poznań.
Wybrana oferta spełniła wszystkie wymagania Zamawiającego zawarte w zapytaniu ofertowym oraz uzyskała najwyższą liczbę punktów.
W dniu 16.11.2015 r. zostanie podpisana umowa na realizację w/w kursu.
Przedmiotem zapytania była organizacja i prowadzenie usługi szkolenia „Pracownik gospodarki magazynowej z obsługą wózków jezdniowych”dla8-10osób bezrobotnych z terenu powiatu wołomińskiego, w ramach projektu „Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie wołomińskim (I)” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój.
Ogłoszenie: 28.10.2015 r.
Termin składania ofert: 04.11.2015 r.
Rozstrzygnięcie postępowania (CAZ.26.15.2015):
Na przeprowadzenie kursu „Księgowość z elementami kadr i płac” dla 9-12 wybrano firmę Zakład Doskonalenia Zawodowego w Warszawie Oddział w Radzyminie, ul. Komunalna 6, 05-250 Radzymin.
Wybrana oferta spełniła wszystkie wymagania Zamawiającego zawarte w zapytaniu ofertowym oraz uzyskała najwyższą liczbę punktów.
W dniu 16.11.2015 r. zostanie podpisana umowa na realizację w/w kursu.
Przedmiotem zapytania była organizacja i prowadzenie usługi szkolenia „Operator koparko-ładowarki kl. III wszystkie typy” dla 8-10 osób bezrobotnych z terenu powiatu wołomińskiego, w ramach projektu „Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie wołomińskim (I)” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój.
Ogłoszenie: 27.10.2015 r.
Termin składania ofert: 03.11.2015 r.
Rozstrzygnięcie postępowania (CAZ.26.14.2015):
Na przeprowadzenie kursu „Operator koparko-ładowarki kl. III wszystkie typy” wybrano firmę Ośrodek Szkolenia Kierowców CLASSIC Mariusz Kaczmarski ul. Kilińskiego 9A 05-250 Radzymin.
Wybrana oferta spełniła wszystkie wymagania Zamawiającego zawarte w zapytaniu ofertowym oraz uzyskała najwyższą liczbę punktów.
W dniu 09.11.2015 r. została podpisana umowa na realizację w/w kursu.
Przedmiotem zapytania była organizacja i prowadzenie usługi szkolenia „Pracownik gospodarki magazynowej z obsługą wózków jezdniowych” dla 15 osób bezrobotnych z terenu powiatu wołomińskiego, w ramach projektu „Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie wołomińskim (I)” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój.
Ogłoszenie: 17.08.2015 r.
Termin składania ofert: 24.08.2015 r.
Rozstrzygnięcie postępowania (CAZ.26.08.2015):
Na przeprowadzenie kursu „Pracownik gospodarki magazynowej z obsługą wózków jezdniowych” wybrano firmę Zakład Doskonalenia Zawodowego w Warszawie Oddział w Radzyminie, ul. Komunalna 6, 05-250 Radzymin.
Wybrana oferta spełniła wszystkie wymagania Zamawiającego zawarte w zapytaniu ofertowym oraz zawiera najniższą cenę.
W dniu 08.09.2015 r. została podpisana umowa na realizację w/w kursu.
Przedmiotem zapytania była organizacja i prowadzenie usługi szkolenia „Spawanie metodą TIG” dla 15 osób bezrobotnych z terenu powiatu wołomińskiego, w ramach projektu „Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie wołomińskim (I)” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój.
Ogłoszenie: 17.08.2015 r.
Termin składania ofert: 24.08.2015 r.
Rozstrzygnięcie postępowania (CAZ.26.07.2015):
Na przeprowadzenie kursu „Spawananie metodą TIG” wybrano firmę Polsko-Amerykańskie Centrum Szkolenia Budowlanych Sp. z o.o., ul. Nasielska 50, 04-343 Warszawa.
Wybrana oferta spełniła wszystkie wymagania Zamawiającego zawarte w zapytaniu ofertowym oraz zawiera najniższą cenę.
W dniu 08.09.2015 r. została podpisana umowa na realizację w/w kursu.
Przedmiotem zapytania była organizacja i prowadzenie usługi szkolenia „Uprawnienia kwalifikacyjne w zakresie eksploatacji i dozoru urządzeń elektroenergetycznych - nauka zawodu od podstaw” dla 15 osób bezrobotnych z terenu powiatu wołomińskiego, w ramach projektu „Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie wołomińskim (I)” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój.
Ogłoszenie: 17.08.2015 r.
Termin składania ofert: 24.08.2015 r.
Rozstrzygnięcie postępowania (CAZ.26.06.2015):
Na przeprowadzenie kursu „Uprawnienia kwalifikacyjne w zakresie eksploatacji i dozoru urządzeń elektroenergetycznych - nauka zawodu od podstaw” wybrano firmę Polsko-Amerykańskie Centrum Szkolenia Budowlanych Sp. z o.o., ul. Nasielska 50, 04-343 Warszawa.
Wybrana oferta spełniła wszystkie wymagania Zamawiającego zawarte w zapytaniu ofertowym oraz zawiera najniższą cenę.
W dniu 08.09.2015 r. została podpisana umowa na realizację w/w kursu.
Przedmiotem zapytania była organizacja i prowadzenie usługi szkolenia „Opiekun w żłobku lub klubie dziecięcym” dla 10 osób bezrobotnych z terenu powiatu wołomińskiego, w ramach projektu „Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie wołomińskim (I)” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój.
Ogłoszenie: 24.07.2015 r.
Termin składania ofert: 31.07.2015 r.
Rozstrzygnięcie postępowania (CAZ.26.05.2015):
Na przeprowadzenie kursu "Opiekun w żłobku lub klubie dziecięcym" wybrano firmę JPB Doradztwo Personalne s.c., ul. Smolna 13 lok. 505, 00-375 Warszawa.
Wybrana oferta spełniła wszystkie wymagania Zamawiającego zawarte w zapytaniu ofertowym oraz zawiera najniższą cenę.
W dniu 12.08.2015 r. została podpisana umowa na realizację w/w kursu.
Przedmiotem zapytania była organizacja i prowadzenie usługi szkolenia „Operator koparko-ładowarki kl. III wszystkie typy” dla 20 osób bezrobotnych z terenu powiatu wołomińskiego, w ramach projektu „Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie wołomińskim (I)” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój.
Ogłoszenie: 06.07.2015 r.
Termin składania ofert: 13.07.2015 r.
Rozstrzygnięcie postępowania (CAZ.26.04.2015):
Na przeprowadzenie kursu "Operator koparko-ładowarki kl. III wszystkie typy" wybrano firmę Centrum Szkoleniowe LEKTOR Wioletta Stafankowska-Skórka, ul. 1-go Maja 7, 05-250 Radzymin.
Wybrana oferta spełniła wszystkie wymagania Zamawiającego zawarte w zapytaniu ofertowym oraz zawiera najniższą cenę.
W dniu 23.07.2015 r. została podpisana umowa na realizację w/w kursu.
Przedmiotem zapytania była organizacja i prowadzenie usługi szkolenia „Księgowość z elementami kadr i płac” dla 15 osób bezrobotnych z terenu powiatu wołomińskiego, w ramach projektu „Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie wołomińskim (I)” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój.
Ogłoszenie: 03.07.2015 r.
Termin składania ofert: 10.07.2015 r.
Rozstrzygnięcie postępowania (CAZ.26.03.2015):
Na przeprowadzenie kursu "Księgowość z elementami kadr i płac" wybrano firmę Placówka Edukacji Ustawicznej „EDU”, ul. Radzymińska 2, 05-240 Tłuszcz.
Wybrana oferta spełniła wszystkie wymagania Zamawiającego zawarte w zapytaniu ofertowym oraz zawiera najniższą cenę.
W dniu 20.07.2015 r. została podpisana umowa na realizację w/w kursu.
Przedmiotem zapytania była organizacja i prowadzenie usługi szkolenia „Krok po kroku do własnej firmy” dla 90 osób bezrobotnych z terenu powiatu wołomińskiego, finansowane w 100% ze środków publicznych.
Ogłoszenie: 03.07.2015 r.
Termin składania ofert: 10.07.2015 r.
Rozstrzygnięcie postępowania (CAZ.26.02.2015):
Na przeprowadzenie kursu "Krok po kroku do własnej firmy" wybrano firmy:
- zadanie częściowe nr 1: teren miasta Wołomin - Centrum Edukacji „EDUS”, ul. Laskowa 4, 05-200 Wołomin;
- zadanie częściowe nr 2: teren miasta Radzymin - Zakład Doskonalenia Zawodowego w Warszawie Oddział Radzymin, ul. Komunalna 6, 05-250 Radzymin;
- zadanie częściowe nr 3: teren miasta Tłuszcz - Placówka Edukacji Ustawicznej „EDU”, ul. Radzymińska 2, 05-240 Tłuszcz.
Wybrane oferty spełniły wszystkie wymagania Zamawiającego zawarte w zapytaniu ofertowym oraz zawierały najniższe ceny.
W dniu 17.07.2015 r. zostały podpisane umowy na realizację w/w kursu.
Przedmiotem zapytania była organizacja i prowadzenie usługi szkolenia „Krok po kroku do własnej firmy” dla 120 osób bezrobotnych z terenu powiatu wołomińskiego, finansowane w 100% ze środków publicznych.
Ogłoszenie: 29.01.2015 r.
Termin składania ofert: 05.02.2015 r.
Rozstrzygnięcie postępowania (CAZ-261-01/2015):
Na przeprowadzenie kursu "Krok po kroku do własnej firmy" wybrano firmy:
- zadanie częściowe nr 1: teren miasta Wołomin - Centrum Edukacji „EDUS”, ul. Laskowa 4, 05-200 Wołomin;
- zadanie częściowe nr 2: teren miasta Radzymin - Zakład Doskonalenia Zawodowego w Warszawie Oddział Radzymin, ul. Komunalna 6, 05-250 Radzymin;
- zadanie częściowe nr 3: teren miasta Tłuszcz - Placówka Edukacji Ustawicznej „EDU”, ul. Radzymińska 2, 05-240 Tłuszcz.
Wybrane oferty spełniają wszystkie wymagania Zamawiającego zawarte w zapytaniu ofertowym oraz zawierają najniższe ceny.
W dniu 13.02.2015 r. zostały podpisane umowy na realizację w/w kursu.
Kategoria:
Archiwum zapytania ofertowe [6]
Format |
Data publikacji / aktualizacji |
Nazwa pliku (kliknij aby pobrać) |
Pobierz |
Zobacz |
zip
|
2019-08-13
|
Operator koparko-ładowarki kl. III wszystkie typy.zip
Zobacz:
rejestr zmian pliku,
ilość pobrań: 87
|
Operator koparko-ładowarki kl. III wszystkie typy.zip 507,98KB
|
-
|
zip
|
2019-08-13
|
Pracownik gospodarki magazynowej z obsługą wózków jezdniowych.zip
Zobacz:
rejestr zmian pliku,
ilość pobrań: 83
|
Pracownik gospodarki magazynowej z obsługą wózków jezdniowych.zip 511,36KB
|
-
|
pdf
|
2020-06-16
|
Wybór oferty zapytanie ofertowe.pdf
Zobacz:
rejestr zmian pliku,
ilość pobrań: 170
|
Wybór oferty zapytanie ofertowe.pdf 174,07KB
|
zobacz
|
rar
|
2015-10-28
|
Zapytanie ofertowe elektryk.rar
Zobacz:
rejestr zmian pliku,
ilość pobrań: 89
|
Zapytanie ofertowe elektryk.rar 501,72KB
|
-
|
rar
|
2015-10-28
|
Zapytanie ofertowe pracownik magazynowy.rar
Zobacz:
rejestr zmian pliku,
ilość pobrań: 88
|
Zapytanie ofertowe pracownik magazynowy.rar 501,23KB
|
-
|
rar
|
2015-10-28
|
Zapytanie ofertowe spawanie.rar
Zobacz:
rejestr zmian pliku,
ilość pobrań: 78
|
Zapytanie ofertowe spawanie.rar 501,2KB
|
-
|
Kategoria:
Rok 2020 [13]
Format |
Data publikacji / aktualizacji |
Nazwa pliku (kliknij aby pobrać) |
Pobierz |
Zobacz |
pdf
|
2020-11-12
|
Formularz ofertowy papier.pdf
Zobacz:
rejestr zmian pliku,
ilość pobrań: 100
|
Formularz ofertowy papier.pdf 278,98KB
|
zobacz
|
docx
|
2020-10-14
|
Formularz-ofertowy (1).docx
Zobacz:
rejestr zmian pliku,
ilość pobrań: 107
|
Formularz-ofertowy (1).docx 18,8KB
|
-
|
pdf
|
2021-03-09
|
Informacja o wyborze Firmy laptopy.pdf
Zobacz:
rejestr zmian pliku,
ilość pobrań: 143
|
Informacja o wyborze Firmy laptopy.pdf 179,94KB
|
zobacz
|
pdf
|
2021-03-09
|
Informacja o wynikach wyboru dostawcy papieru.pdf
Zobacz:
rejestr zmian pliku,
ilość pobrań: 103
|
Informacja o wynikach wyboru dostawcy papieru.pdf 27,16KB
|
zobacz
|
pdf
|
2021-03-09
|
Informacja o wynikach wyboru dostawcy.pdf
Zobacz:
rejestr zmian pliku,
ilość pobrań: 139
|
Informacja o wynikach wyboru dostawcy.pdf 189,63KB
|
zobacz
|
docx
|
2020-10-14
|
Oświadczenie (2).docx
Zobacz:
rejestr zmian pliku,
ilość pobrań: 128
|
Oświadczenie (2).docx 15,72KB
|
-
|
pdf
|
2020-11-12
|
Wzór umowy papier.pdf
Zobacz:
rejestr zmian pliku,
ilość pobrań: 114
|
Wzór umowy papier.pdf 2,32MB
|
zobacz
|
docx
|
2020-06-25
|
Wzór umowy.docx
Zobacz:
rejestr zmian pliku,
ilość pobrań: 122
|
Wzór umowy.docx 20,89KB
|
-
|
pdf
|
2020-10-14
|
Wzór umowy.pdf
Zobacz:
rejestr zmian pliku,
ilość pobrań: 93
|
Wzór umowy.pdf 695,5KB
|
zobacz
|
xlsx
|
2020-06-25
|
Załącznik nr 1 Formularz Oferta cenowa .xlsx
Zobacz:
rejestr zmian pliku,
ilość pobrań: 97
|
Załącznik nr 1 Formularz Oferta cenowa .xlsx 12,28KB
|
-
|
pdf
|
2020-11-12
|
Zaproszenie do składania ofert papier.pdf
Zobacz:
rejestr zmian pliku,
ilość pobrań: 112
|
Zaproszenie do składania ofert papier.pdf 1,62MB
|
zobacz
|
pdf
|
2020-06-25
|
Zapytanie ofertowe na zakup i dostawę tonerów do urządzeń wykorzystywanych przez PUP Wołomin.pdf
Zobacz:
rejestr zmian pliku,
ilość pobrań: 104
|
Zapytanie ofertowe na zakup i dostawę tonerów do urządzeń wykorzystywanych przez PUP Wołomin.pdf 1,59MB
|
zobacz
|
docx
|
2020-10-14
|
Zapytanie ofertowe zakup laptopów.docx
Zobacz:
rejestr zmian pliku,
ilość pobrań: 120
|
Zapytanie ofertowe zakup laptopów.docx 50,92KB
|
-
|
Kategoria:
Rok 2021 [15]
Format |
Data publikacji / aktualizacji |
Nazwa pliku (kliknij aby pobrać) |
Pobierz |
Zobacz |
pdf
|
2022-04-28
|
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty - tonery.pdf
Zobacz:
rejestr zmian pliku,
ilość pobrań: 139
|
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty - tonery.pdf 181,09KB
|
zobacz
|
pdf
|
2022-04-28
|
Informacja o wynikach naboru na zakup i dostawę papieru xero .pdf
Zobacz:
rejestr zmian pliku,
ilość pobrań: 139
|
Informacja o wynikach naboru na zakup i dostawę papieru xero .pdf 30,77KB
|
zobacz
|
pdf
|
2022-04-28
|
Informacja o wynikach naboru na zakup i dostawę papieru xero .pdf
Zobacz:
rejestr zmian pliku,
ilość pobrań: 136
|
Informacja o wynikach naboru na zakup i dostawę papieru xero .pdf 30,77KB
|
zobacz
|
pdf
|
2022-05-11
|
Informacja w wynikach wyboru dostawcy „Dostawa i montaż systemu kolejkowego dla Powiatowego Urzędu Pracy w Wołominie oraz Filii w Tłuszczu i Filii w Radzyminie”.pdf
Zobacz:
rejestr zmian pliku,
ilość pobrań: 0
|
Informacja w wynikach wyboru dostawcy „Dostawa i montaż systemu kolejkowego dla Powiatowego Urzędu Pracy w Wołominie oraz Filii w Tłuszczu i Filii w Radzyminie”.pdf 220,91KB
|
zobacz
|
doc
|
2021-08-13
|
wzór umowy na papier 2021.doc
Zobacz:
rejestr zmian pliku,
ilość pobrań: 116
|
wzór umowy na papier 2021.doc 88KB
|
-
|
pdf
|
2021-03-04
|
Wzór umowy.pdf
Zobacz:
rejestr zmian pliku,
ilość pobrań: 113
|
Wzór umowy.pdf 1,84MB
|
zobacz
|
pdf
|
2021-10-22
|
ZAŁĄCZANIK NR 1 OFERTA.pdf
Zobacz:
rejestr zmian pliku,
ilość pobrań: 124
|
ZAŁĄCZANIK NR 1 OFERTA.pdf 159,95KB
|
zobacz
|
xls
|
2021-03-04
|
Załącznik nr 1 Tonery do zapytania ofertowego.xls
Zobacz:
rejestr zmian pliku,
ilość pobrań: 50
|
Załącznik nr 1 Tonery do zapytania ofertowego.xls 32KB
|
-
|
xls
|
2021-08-13
|
Załącznik Nr 2 formularz ofertowy.xls
Zobacz:
rejestr zmian pliku,
ilość pobrań: 95
|
Załącznik Nr 2 formularz ofertowy.xls 27KB
|
-
|
pdf
|
2021-10-22
|
Załącznik Nr 2 wzór umowy.pdf
Zobacz:
rejestr zmian pliku,
ilość pobrań: 111
|
Załącznik Nr 2 wzór umowy.pdf 206,76KB
|
zobacz
|
pdf
|
2021-10-22
|
ZAŁĄCZNIK NR 3 oświadczenie RODO.pdf
Zobacz:
rejestr zmian pliku,
ilość pobrań: 119
|
ZAŁĄCZNIK NR 3 oświadczenie RODO.pdf 178,48KB
|
zobacz
|
pdf
|
2021-10-22
|
Załącznik Nr 4 oświadczenie .pdf
Zobacz:
rejestr zmian pliku,
ilość pobrań: 110
|
Załącznik Nr 4 oświadczenie .pdf 154,28KB
|
zobacz
|
pdf
|
2021-10-22
|
Zaproszenie do składania ofert Dostawa i montaż systemu kolejkowego dla PUP Wołomin oraz Filii w Tłuszczu i Fiii w Radzyminie.pdf
Zobacz:
rejestr zmian pliku,
ilość pobrań: 138
|
Zaproszenie do składania ofert Dostawa i montaż systemu kolejkowego dla PUP Wołomin oraz Filii w Tłuszczu i Fiii w Radzyminie.pdf 5,26MB
|
zobacz
|
pdf
|
2021-08-13
|
Zapytanie ofertowe papier xero.pdf
Zobacz:
rejestr zmian pliku,
ilość pobrań: 197
|
Zapytanie ofertowe papier xero.pdf 1,62MB
|
zobacz
|
pdf
|
2021-03-04
|
Zapytanie ofertowe tonery.pdf
Zobacz:
rejestr zmian pliku,
ilość pobrań: 99
|
Zapytanie ofertowe tonery.pdf 1,51MB
|
zobacz
|
Kategoria:
Rok 2022 [16]
Format |
Data publikacji / aktualizacji |
Nazwa pliku (kliknij aby pobrać) |
Pobierz |
Zobacz |
pdf
|
2023-12-05
|
Informacja o wyborze dostawcy urządzenia wielofunkcyjne kolorowe i monochromatyczne 29.11.2022.pdf
Zobacz:
rejestr zmian pliku,
ilość pobrań: 78
|
Informacja o wyborze dostawcy urządzenia wielofunkcyjne kolorowe i monochromatyczne 29.11.2022.pdf 477,77KB
|
zobacz
|
doc
|
2022-11-28
|
Załącznik nr 3 do umowy Klauzula informacyjna RODO.doc
Zobacz:
rejestr zmian pliku,
ilość pobrań: 58
|
Załącznik nr 3 do umowy Klauzula informacyjna RODO.doc 45,5KB
|
-
|
doc
|
2022-11-28
|
Załącznik nr 4 do umowy protokół odbioru.doc
Zobacz:
rejestr zmian pliku,
ilość pobrań: 61
|
Załącznik nr 4 do umowy protokół odbioru.doc 34KB
|
-
|
doc
|
2022-11-28
|
Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego oświadczenie o wykluczeniu.doc
Zobacz:
rejestr zmian pliku,
ilość pobrań: 60
|
Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego oświadczenie o wykluczeniu.doc 39KB
|
-
|
pdf
|
2022-11-28
|
Wzór umowy urządzenia wielofunkcyjne kolorowe i monochromatyczne.pdf
Zobacz:
rejestr zmian pliku,
ilość pobrań: 135
|
Wzór umowy urządzenia wielofunkcyjne kolorowe i monochromatyczne.pdf 7,02MB
|
zobacz
|
doc
|
2022-11-28
|
Załącznik Nr 1 Oferta cenowa.doc
Zobacz:
rejestr zmian pliku,
ilość pobrań: 63
|
Załącznik Nr 1 Oferta cenowa.doc 47,5KB
|
-
|
pdf
|
2022-11-28
|
Zapytanie ofertowe urządzenia wielofunkcyjne kolorowe i monochromatyczne BIP.pdf
Zobacz:
rejestr zmian pliku,
ilość pobrań: 103
|
Zapytanie ofertowe urządzenia wielofunkcyjne kolorowe i monochromatyczne BIP.pdf 3,95MB
|
zobacz
|
pdf
|
2023-01-19
|
Informacja o wyborze firmy 09.09.2022 BIP.pdf
Zobacz:
rejestr zmian pliku,
ilość pobrań: 87
|
Informacja o wyborze firmy 09.09.2022 BIP.pdf 58,74KB
|
zobacz
|
doc
|
2022-09-09
|
oświadczenie na wyklucznie_Rgulamin_Wołomin.doc
Zobacz:
rejestr zmian pliku,
ilość pobrań: 66
|
oświadczenie na wyklucznie_Rgulamin_Wołomin.doc 38,5KB
|
-
|
pdf
|
2022-09-09
|
Wzór umowy 2022.pdf
Zobacz:
rejestr zmian pliku,
ilość pobrań: 82
|
Wzór umowy 2022.pdf 157,38KB
|
zobacz
|
xls
|
2022-09-09
|
Załącznik nr 1 Tonery do zapytania ofertowego.xls
Zobacz:
rejestr zmian pliku,
ilość pobrań: 56
|
Załącznik nr 1 Tonery do zapytania ofertowego.xls 32KB
|
-
|
pdf
|
2022-09-09
|
Zapytanie ofertowe - tonery.pdf
Zobacz:
rejestr zmian pliku,
ilość pobrań: 82
|
Zapytanie ofertowe - tonery.pdf 421,34KB
|
zobacz
|
pdf
|
2022-09-09
|
Informacja o wynikach wyboru dostawcy BIP 11.05.2022.pdf
Zobacz:
rejestr zmian pliku,
ilość pobrań: 177
|
Informacja o wynikach wyboru dostawcy BIP 11.05.2022.pdf 516,91KB
|
zobacz
|
pdf
|
2022-05-11
|
Zapytanie ofertowe papier xero 2022.pdf
Zobacz:
rejestr zmian pliku,
ilość pobrań: 179
|
Zapytanie ofertowe papier xero 2022.pdf 2,44MB
|
zobacz
|
pdf
|
2022-05-11
|
wzór umowy na papier 2022.doc.pdf
Zobacz:
rejestr zmian pliku,
ilość pobrań: 153
|
wzór umowy na papier 2022.doc.pdf 169,94KB
|
zobacz
|
xls
|
2022-05-11
|
Formularz ofertowy załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.xls
Zobacz:
rejestr zmian pliku,
ilość pobrań: 68
|
Formularz ofertowy załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.xls 28,5KB
|
-
|
Kategoria:
Rok 2023 [9]
Format |
Data publikacji / aktualizacji |
Nazwa pliku (kliknij aby pobrać) |
Pobierz |
Zobacz |
pdf
|
2024-06-06
|
Informacja o wynikach wyboru dostawcy.pdf
Zobacz:
rejestr zmian pliku,
ilość pobrań: 65
|
Informacja o wynikach wyboru dostawcy.pdf 544,74KB
|
zobacz
|
pdf
|
2023-11-30
|
Pytania i odpowiedzi do postępowania 23.11.2023.pdf
Zobacz:
rejestr zmian pliku,
ilość pobrań: 82
|
Pytania i odpowiedzi do postępowania 23.11.2023.pdf 3,93MB
|
zobacz
|
pdf
|
2023-11-30
|
Pytania i odpowiedzi do postępowania 21.11.2023 r.pdf
Zobacz:
rejestr zmian pliku,
ilość pobrań: 70
|
Pytania i odpowiedzi do postępowania 21.11.2023 r.pdf 1,52MB
|
zobacz
|
pdf
|
2023-11-30
|
Załącznik nr 4 do zapytania ofertowego Klauzula informacyjna RODO.pdf
Zobacz:
rejestr zmian pliku,
ilość pobrań: 51
|
Załącznik nr 4 do zapytania ofertowego Klauzula informacyjna RODO.pdf 1,94MB
|
zobacz
|
pdf
|
2023-11-30
|
Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego Oswiadczenie Wykonawcy dotyczace przesłanek wykluczenia z postępowania.pdf
Zobacz:
rejestr zmian pliku,
ilość pobrań: 56
|
Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego Oswiadczenie Wykonawcy dotyczace przesłanek wykluczenia z postępowania.pdf 1,31MB
|
zobacz
|
pdf
|
2023-11-30
|
Załącznik nr 1 Formularz oferta cenowa do zapytania ofertowego nr 12023.pdf
Zobacz:
rejestr zmian pliku,
ilość pobrań: 75
|
Załącznik nr 1 Formularz oferta cenowa do zapytania ofertowego nr 12023.pdf 1,46MB
|
zobacz
|
pdf
|
2023-11-30
|
Załącznik nr 1 do umowy Protokół odbioru.pdf
Zobacz:
rejestr zmian pliku,
ilość pobrań: 66
|
Załącznik nr 1 do umowy Protokół odbioru.pdf 1,03MB
|
zobacz
|
pdf
|
2023-11-30
|
Załącznik nr 2 Wzór umowy.pdf
Zobacz:
rejestr zmian pliku,
ilość pobrań: 50
|
Załącznik nr 2 Wzór umowy.pdf 5,04MB
|
zobacz
|
pdf
|
2023-11-30
|
Zaproszenie do składania ofert.pdf
Zobacz:
rejestr zmian pliku,
ilość pobrań: 78
|
Zaproszenie do składania ofert.pdf 11,71MB
|
zobacz
|
Kategoria:
Rok 2024 [8]
Format |
Data publikacji / aktualizacji |
Nazwa pliku (kliknij aby pobrać) |
Pobierz |
Zobacz |
pdf
|
2024-09-30
|
Pytania i opdpowiedzi do postepowania 17092024 .pdf
Zobacz:
rejestr zmian pliku,
ilość pobrań: 22
|
Pytania i opdpowiedzi do postepowania 17092024 .pdf 1,08MB
|
zobacz
|
pdf
|
2024-09-30
|
Pytania i odpowiedzi do postepowania 17.09.2024.pdf
Zobacz:
rejestr zmian pliku,
ilość pobrań: 46
|
Pytania i odpowiedzi do postepowania 17.09.2024.pdf 0,97MB
|
zobacz
|
pdf
|
2024-09-30
|
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT.pdf
Zobacz:
rejestr zmian pliku,
ilość pobrań: 84
|
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT.pdf 12,51MB
|
zobacz
|
doc
|
2024-09-30
|
Załącznik Nr 1do zapytania ofertowego Oferta cenowa.doc
Zobacz:
rejestr zmian pliku,
ilość pobrań: 92
|
Załącznik Nr 1do zapytania ofertowego Oferta cenowa.doc 52,5KB
|
-
|
pdf
|
2024-09-30
|
Załącznik nr 1 Protokół odbioru.pdf
Zobacz:
rejestr zmian pliku,
ilość pobrań: 39
|
Załącznik nr 1 Protokół odbioru.pdf 112,65KB
|
zobacz
|
pdf
|
2024-09-30
|
Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego Wzór Umowy komputery.pdf
Zobacz:
rejestr zmian pliku,
ilość pobrań: 54
|
Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego Wzór Umowy komputery.pdf 218,07KB
|
zobacz
|
pdf
|
2024-09-30
|
Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego oświadczenie na wyklucznie.pdf
Zobacz:
rejestr zmian pliku,
ilość pobrań: 64
|
Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego oświadczenie na wyklucznie.pdf 237,78KB
|
zobacz
|
pdf
|
2024-09-30
|
Załącznik nr 4 do zapytania ofertowego Informacja RODO-IOD .pdf
Zobacz:
rejestr zmian pliku,
ilość pobrań: 44
|
Załącznik nr 4 do zapytania ofertowego Informacja RODO-IOD .pdf 143,04KB
|
zobacz
|
Kategoria:
Zakup i dostawa interaktywnego monitora dotykowego, statywu mobilnego do ekranu ... [6]
Format |
Data publikacji / aktualizacji |
Nazwa pliku (kliknij aby pobrać) |
Pobierz |
Zobacz |
pdf
|
2024-11-15
|
Zaproszenie do składania ofert.pdf
Zobacz:
rejestr zmian pliku,
ilość pobrań: 32
|
Zaproszenie do składania ofert.pdf 11,97MB
|
zobacz
|
pdf
|
2024-11-15
|
Załacznik Nr 1 Formularz Oferta Cenowa.pdf
Zobacz:
rejestr zmian pliku,
ilość pobrań: 24
|
Załacznik Nr 1 Formularz Oferta Cenowa.pdf 2,53MB
|
zobacz
|
pdf
|
2024-11-15
|
Załącznik nr 1 do umowy.pdf
Zobacz:
rejestr zmian pliku,
ilość pobrań: 30
|
Załącznik nr 1 do umowy.pdf 1,1MB
|
zobacz
|
pdf
|
2024-11-15
|
Załącznik nr 2 wzór umowy.pdf
Zobacz:
rejestr zmian pliku,
ilość pobrań: 20
|
Załącznik nr 2 wzór umowy.pdf 9,39MB
|
zobacz
|
pdf
|
2024-11-15
|
Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego .pdf
Zobacz:
rejestr zmian pliku,
ilość pobrań: 19
|
Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego .pdf 2,46MB
|
zobacz
|
pdf
|
2024-11-15
|
Załącznik nr 4 RODO.pdf
Zobacz:
rejestr zmian pliku,
ilość pobrań: 17
|
Załącznik nr 4 RODO.pdf 3,4MB
|
zobacz
|
Kategoria:
Zakup i dostawa tabletów dla Powiatowego Urzędu Pracy w Wołominie [7]
Format |
Data publikacji / aktualizacji |
Nazwa pliku (kliknij aby pobrać) |
Pobierz |
Zobacz |
pdf
|
2024-11-08
|
Odpowiedź Orange.pdf
Zobacz:
rejestr zmian pliku,
ilość pobrań: 14
|
Odpowiedź Orange.pdf 3,98MB
|
zobacz
|
pdf
|
2024-11-08
|
Zaproszenie do składania ofert tablety.pdf
Zobacz:
rejestr zmian pliku,
ilość pobrań: 56
|
Zaproszenie do składania ofert tablety.pdf 7,55MB
|
zobacz
|
pdf
|
2024-11-08
|
Załącznik nr 1 Protokół odbioru.pdf
Zobacz:
rejestr zmian pliku,
ilość pobrań: 43
|
Załącznik nr 1 Protokół odbioru.pdf 112,27KB
|
zobacz
|
pdf
|
2024-11-08
|
Załącznik nr 2 zapytania ofertowego Wzór umowy tablety. pdf
Zobacz:
rejestr zmian pliku,
ilość pobrań: 41
|
Załącznik nr 2 zapytania ofertowego Wzór umowy tablety. pdf 216,95KB
|
zobacz
|
doc
|
2024-11-08
|
Załącznik Nr 1do zapytania ofertowego Oferta cenowa.doc
Zobacz:
rejestr zmian pliku,
ilość pobrań: 44
|
Załącznik Nr 1do zapytania ofertowego Oferta cenowa.doc 48KB
|
-
|
pdf
|
2024-11-08
|
Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego oświadczenie na wyklucznie.pdf
Zobacz:
rejestr zmian pliku,
ilość pobrań: 29
|
Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego oświadczenie na wyklucznie.pdf 240,38KB
|
zobacz
|
pdf
|
2024-11-08
|
Załącznik nr 4 do zapytania ofertowego Informacja RODO-IOD_.pdf
Zobacz:
rejestr zmian pliku,
ilość pobrań: 38
|
Załącznik nr 4 do zapytania ofertowego Informacja RODO-IOD_.pdf 145,62KB
|
zobacz
|
Redakcja podstrony
- Podmiot udostępniający informację
- Powiatowy Urząd Pracy w Wołominie
- Pierwsza publikacja
- Katarzyna Kowalczyk 2015-07-03 14:55
- Aktualizacja publikacji
- Agnieszka Czarnecka
2016-02-01 15:15
- Wytworzenie publikacji
- Czarnecka Agnieszka
2016-02-01 15:15
- Zatwierdzenie
- Czarnecka Agnieszka 2016-02-01 15:15
Rejestr zmian podstrony