• Wersja kontrastowa ALT + 4
  • język migowy
BIP
Grafika BIP
Strona główna/Zamówienia publiczne/Archiwum zapytania ofertowe

Archiwum zapytania ofertowe

Zamówienia publiczne o wartości poniżej 30.000 euro - rok 2016

Przedmiotem zapytania była organizacja i prowadzenie usługi szkolenia „Krok po kroku do własnej firmy” dla 135 osób bezrobotnych z terenu powiatu wołomińskiego, finansowane
w 100% ze środków publicznych.

Ogłoszenie: 20.01.2016 r.
Termin składania ofert: 27.01.2016 r.

Rozstrzygnięcie postępowania (CAZ.26.1.2016):
Na przeprowadzenie kursu "Krok po kroku do własnej firmy" wybrano firmy:
- zadanie częściowe nr 1: teren miasta Wołomin - Centrum Edukacji „EDUS”, ul. Laskowa 4, 05-200 Wołomin;
- zadanie częściowe nr 2: teren miasta Radzymin - Zakład Doskonalenia Zawodowego w Warszawie Oddział Radzymin, ul. Komunalna 6, 05-250 Radzymin;
- zadanie częściowe nr 3: teren miasta Tłuszcz - Placówka Edukacji Ustawicznej „EDU”, ul. Radzymińska 2, 05-240 Tłuszcz.

Wybrane oferty spełniają wszystkie wymagania Zamawiającego zawarte w zapytaniu ofertowym oraz zawierają najniższe ceny.

W dniu 01.02.2016r. i 02.02.2016r. zostaną podpisane umowy na realizację w/w kursu. 

 

Zamówienia publiczne o wartości poniżej 30.000 euro - rok 2015

Przedmiotem zapytania była organizacja i prowadzenie usługi szkolenia „Księgowość  z elementami kadr i płac” dla 9-12 osób bezrobotnych z terenu powiatu wołomińskiego, w ramach projektu „Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie wołomińskim (I)” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój.

Ogłoszenie: 27.10.2015 r.
Termin składania ofert: 03.11.2015 r. 

Rozstrzygnięcie postępowania (CAZ.26.13.2015):
Na przeprowadzenie kursu „Księgowość  z elementami kadr i płac” dla 9-12 wybrano firmę Wielkopolska Akademia Nauki i Rozwoju Jakub Michałowski, ul. Przełęcz 51, 60-115 Poznań.

Wybrana oferta spełniła wszystkie wymagania Zamawiającego zawarte w zapytaniu ofertowym oraz uzyskała najwyższą liczbę punktów.
W dniu 16.11.2015 r. zostanie podpisana umowa na realizację w/w kursu. 


Przedmiotem zapytania była organizacja i prowadzenie usługi szkolenia „Pracownik gospodarki magazynowej z obsługą wózków jezdniowych”dla8-10osób bezrobotnych z terenu powiatu wołomińskiego, w ramach projektu „Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie wołomińskim (I)” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój.

Ogłoszenie: 28.10.2015 r.
Termin składania ofert: 04.11.2015 r.  

Rozstrzygnięcie postępowania (CAZ.26.15.2015):
Na przeprowadzenie kursu „Księgowość  z elementami kadr i płac” dla 9-12 wybrano firmę Zakład Doskonalenia Zawodowego w Warszawie Oddział w Radzyminie, ul. Komunalna 6, 05-250 Radzymin.

Wybrana oferta spełniła wszystkie wymagania Zamawiającego zawarte w zapytaniu ofertowym oraz uzyskała najwyższą liczbę punktów.
W dniu 16.11.2015 r. zostanie podpisana umowa na realizację w/w kursu. 


Przedmiotem zapytania była organizacja i prowadzenie usługi szkolenia „Operator koparko-ładowarki kl. III wszystkie typy” dla 8-10 osób bezrobotnych z terenu powiatu wołomińskiego, w ramach projektu „Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie wołomińskim (I)” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój.

Ogłoszenie: 27.10.2015 r.
Termin składania ofert: 03.11.2015 r.

Rozstrzygnięcie postępowania (CAZ.26.14.2015):
Na przeprowadzenie kursu „Operator koparko-ładowarki kl. III wszystkie typy” wybrano firmę Ośrodek Szkolenia Kierowców CLASSIC Mariusz Kaczmarski ul. Kilińskiego 9A 05-250 Radzymin.

Wybrana oferta spełniła wszystkie wymagania Zamawiającego zawarte w zapytaniu ofertowym oraz uzyskała najwyższą liczbę punktów.
W dniu 09.11.2015 r. została podpisana umowa na realizację w/w kursu.


Przedmiotem zapytania była organizacja i prowadzenie usługi szkolenia „Pracownik gospodarki magazynowej z obsługą wózków jezdniowych” dla 15 osób bezrobotnych z terenu powiatu wołomińskiego, w ramach projektu „Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie wołomińskim (I)” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój.

Ogłoszenie: 17.08.2015 r.
Termin składania ofert: 24.08.2015 r.

Rozstrzygnięcie postępowania (CAZ.26.08.2015):
Na przeprowadzenie kursu „Pracownik gospodarki magazynowej z obsługą wózków jezdniowych” wybrano firmę Zakład Doskonalenia Zawodowego w Warszawie Oddział w Radzyminie, ul. Komunalna 6, 05-250 Radzymin.

Wybrana oferta spełniła wszystkie wymagania Zamawiającego zawarte w zapytaniu ofertowym oraz zawiera najniższą cenę.
W dniu 08.09.2015 r. została podpisana umowa na realizację w/w kursu.


Przedmiotem zapytania była organizacja i prowadzenie usługi szkolenia Spawanie metodą TIG dla 15 osób bezrobotnych z terenu powiatu wołomińskiego, w ramach projektu „Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie wołomińskim (I)” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój.

Ogłoszenie: 17.08.2015 r.
Termin składania ofert: 24.08.2015 r.

Rozstrzygnięcie postępowania (CAZ.26.07.2015):
Na przeprowadzenie kursu Spawananie metodą TIG wybrano firmę Polsko-Amerykańskie Centrum Szkolenia Budowlanych Sp. z o.o., ul. Nasielska 50, 04-343 Warszawa.

Wybrana oferta spełniła wszystkie wymagania Zamawiającego zawarte w zapytaniu ofertowym oraz zawiera najniższą cenę.
W dniu 08.09.2015 r. została podpisana umowa na realizację w/w kursu.


Przedmiotem zapytania była organizacja i prowadzenie usługi szkolenia Uprawnienia kwalifikacyjne w zakresie eksploatacji i dozoru urządzeń elektroenergetycznych - nauka zawodu od podstaw dla 15 osób bezrobotnych z terenu powiatu wołomińskiego, w ramach projektu „Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie wołomińskim (I)” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój.

Ogłoszenie: 17.08.2015 r.
Termin składania ofert: 24.08.2015 r.

Rozstrzygnięcie postępowania (CAZ.26.06.2015):
Na przeprowadzenie kursu Uprawnienia kwalifikacyjne w zakresie eksploatacji i dozoru urządzeń elektroenergetycznych - nauka zawodu od podstaw wybrano firmę Polsko-Amerykańskie Centrum Szkolenia Budowlanych Sp. z o.o., ul. Nasielska 50, 04-343 Warszawa.

Wybrana oferta spełniła wszystkie wymagania Zamawiającego zawarte w zapytaniu ofertowym oraz zawiera najniższą cenę.
W dniu 08.09.2015 r. została podpisana umowa na realizację w/w kursu.


Przedmiotem zapytania była organizacja i prowadzenie usługi szkolenia „Opiekun w żłobku lub klubie dziecięcym” dla 10 osób bezrobotnych z terenu powiatu wołomińskiego, w ramach projektu „Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie wołomińskim (I)” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój.

Ogłoszenie: 24.07.2015 r.
Termin składania ofert: 31.07.2015 r.

Rozstrzygnięcie postępowania (CAZ.26.05.2015):
Na przeprowadzenie kursu "Opiekun w żłobku lub klubie dziecięcym" wybrano firmę JPB Doradztwo Personalne s.c., ul. Smolna 13 lok. 505, 00-375 Warszawa.

Wybrana oferta spełniła wszystkie wymagania Zamawiającego zawarte w zapytaniu ofertowym oraz zawiera najniższą cenę.
W dniu 12.08.2015 r. została podpisana umowa na realizację w/w kursu.


Przedmiotem zapytania była organizacja i prowadzenie usługi szkolenia „Operator koparko-ładowarki kl. III wszystkie typy” dla 20 osób bezrobotnych z terenu powiatu wołomińskiego, w ramach projektu „Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie wołomińskim (I)” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój.

Ogłoszenie: 06.07.2015 r.
Termin składania ofert: 13.07.2015 r.

Rozstrzygnięcie postępowania (CAZ.26.04.2015):
Na przeprowadzenie kursu "Operator koparko-ładowarki kl. III wszystkie typy" wybrano firmę Centrum Szkoleniowe LEKTOR Wioletta Stafankowska-Skórka, ul. 1-go Maja 7, 05-250 Radzymin.

Wybrana oferta spełniła wszystkie wymagania Zamawiającego zawarte w zapytaniu ofertowym oraz zawiera najniższą cenę.
W dniu 23.07.2015 r. została podpisana umowa na realizację w/w kursu.


Przedmiotem zapytania była organizacja i prowadzenie usługi szkolenia „Księgowość z elementami kadr i płac” dla 15 osób bezrobotnych z terenu powiatu wołomińskiego, w ramach projektu „Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie wołomińskim (I)” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój.

Ogłoszenie: 03.07.2015 r.
Termin składania ofert: 10.07.2015 r.

Rozstrzygnięcie postępowania (CAZ.26.03.2015):
Na przeprowadzenie kursu "Księgowość z elementami kadr i płac" wybrano firmę Placówka Edukacji Ustawicznej „EDU”, ul. Radzymińska 2, 05-240 Tłuszcz.

Wybrana oferta spełniła wszystkie wymagania Zamawiającego zawarte w zapytaniu ofertowym oraz zawiera najniższą cenę.
W dniu 20.07.2015 r. została podpisana umowa na realizację w/w kursu.


Przedmiotem zapytania była organizacja i prowadzenie usługi szkolenia „Krok po kroku do własnej firmy” dla 90 osób bezrobotnych z terenu powiatu wołomińskiego, finansowane w 100% ze środków publicznych.

Ogłoszenie: 03.07.2015 r.
Termin składania ofert: 10.07.2015 r.

Rozstrzygnięcie postępowania (CAZ.26.02.2015):
Na przeprowadzenie kursu "Krok po kroku do własnej firmy" wybrano firmy:
- zadanie częściowe nr 1: teren miasta Wołomin - Centrum Edukacji „EDUS”, ul. Laskowa 4, 05-200 Wołomin;
- zadanie częściowe nr 2: teren miasta Radzymin - Zakład Doskonalenia Zawodowego w Warszawie Oddział Radzymin, ul. Komunalna 6, 05-250 Radzymin;
- zadanie częściowe nr 3: teren miasta Tłuszcz - Placówka Edukacji Ustawicznej „EDU”, ul. Radzymińska 2, 05-240 Tłuszcz.

Wybrane oferty spełniły wszystkie wymagania Zamawiającego zawarte w zapytaniu ofertowym oraz zawierały najniższe ceny.
W dniu 17.07.2015 r. zostały podpisane umowy na realizację w/w kursu.


Przedmiotem zapytania była organizacja i prowadzenie usługi szkolenia „Krok po kroku do własnej firmy” dla 120 osób bezrobotnych z terenu powiatu wołomińskiego, finansowane w 100% ze środków publicznych.

Ogłoszenie: 29.01.2015 r.
Termin składania ofert: 05.02.2015 r.

Rozstrzygnięcie postępowania (CAZ-261-01/2015):
Na przeprowadzenie kursu "Krok po kroku do własnej firmy" wybrano firmy:
- zadanie częściowe nr 1: teren miasta Wołomin - Centrum Edukacji „EDUS”, ul. Laskowa 4, 05-200 Wołomin;
- zadanie częściowe nr 2: teren miasta Radzymin - Zakład Doskonalenia Zawodowego w Warszawie Oddział Radzymin, ul. Komunalna 6, 05-250 Radzymin;
- zadanie częściowe nr 3: teren miasta Tłuszcz - Placówka Edukacji Ustawicznej „EDU”, ul. Radzymińska 2, 05-240 Tłuszcz.

Wybrane oferty spełniają wszystkie wymagania Zamawiającego zawarte w zapytaniu ofertowym oraz zawierają najniższe ceny.
W dniu 13.02.2015 r. zostały podpisane umowy na realizację w/w kursu. 

 Nazwa plikuData publikacjiRozmiarPobierz
Kategoria: Archiwum zapytań ofertowych [ 11 ]
ikona DOC CAZ.261.01.2015 Krok po kroku do własnej firmy.doc 07-09-15 14:08 81.5KB pobierz
ikona DOCX CAZ.26.02.2015 Krok po kroku do własnej firmy.docx 05-11-15 10:50 29.03KB pobierz
ikona DOCX CAZ.26.03.2015 Księgowość z elementami kadr i płac.docx 05-11-15 10:50 61.44KB pobierz
ikona DOCX CAZ.26.04.2015 Operator koparko-ładowarki kl. III wszystkie typy.docx 05-11-15 10:50 59.16KB pobierz 
ikona DOCX CAZ.26.05.2015 Opiekun w żłobku lub klubie dziecięcym.docx 05-11-15 10:50 61.06KB pobierz
ikona RAR CAZ.26.06.2015 Uprawnienia kwalifikacyjne w zakresie eksploatacji i dozoru urządzeń elektroenergetycznych - nauka zawodu od podstaw 05-11-15 10:50 501.72KB pobierz
ikona RAR CAZ.26.07.2015 Spawanie metodą TIG 05-11-15 10:50 501.2KB pobierz
ikona RAR CAZ.26.08.2015 Pracownik gospodarki magazynowej z obsługą wózków jezdniowych 05-11-15 10:49 501.23KB pobierz
ikona ZIP CAZ.26.14.2015 Operator koparko-ładowarki kl. III wszystkie typy.zip 05-11-15 15:40 507.98KB pobierz
ikona ZIP CAZ.26.15.2015 Pracownik gospodarki magazynowej z obsługą wózków jezdniowych.zip 10-11-15 15:43 511.36KB pobierz
ikona ZIP CAZ.26.13.2015 Księgowość z elementami kadr i płac 10-11-15 15:43 509.16KB pobierz 


Kategoria: Archiwum zapytania ofertowe [6]
Format Data publikacji / aktualizacji Nazwa pliku (kliknij aby pobrać) Pobierz Zobacz
zip 2019-08-13 Operator koparko-ładowarki kl. III wszystkie typy.zip
Zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 87
Operator koparko-ładowarki kl. III wszystkie typy.zip 507,98KB -
zip 2019-08-13 Pracownik gospodarki magazynowej z obsługą wózków jezdniowych.zip
Zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 83
Pracownik gospodarki magazynowej z obsługą wózków jezdniowych.zip 511,36KB -
pdf 2020-06-16 Wybór oferty zapytanie ofertowe.pdf
Zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 170
Wybór oferty zapytanie ofertowe.pdf 174,07KB zobacz
rar 2015-10-28 Zapytanie ofertowe elektryk.rar
Zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 89
Zapytanie ofertowe elektryk.rar 501,72KB -
rar 2015-10-28 Zapytanie ofertowe pracownik magazynowy.rar
Zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 88
Zapytanie ofertowe pracownik magazynowy.rar 501,23KB -
rar 2015-10-28 Zapytanie ofertowe spawanie.rar
Zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 78
Zapytanie ofertowe spawanie.rar 501,2KB -
Kategoria: Rok 2019 [4]
Format Data publikacji / aktualizacji Nazwa pliku (kliknij aby pobrać) Pobierz Zobacz
doc 2019-08-29 Formularz ofertowy tonery 2019.doc
Zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 105
Formularz ofertowy tonery 2019.doc 36,5KB -
doc 2019-08-29 umowa na tonery 2019 .doc
Zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 125
umowa na tonery 2019 .doc 60,5KB -
doc 2019-08-29 Wykaz tonerów do zapytania ofertowego.doc
Zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 115
Wykaz tonerów do zapytania ofertowego.doc 53KB -
pdf 2019-08-29 Zapytanie ofertowe.pdf
Zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 140
Zapytanie ofertowe.pdf 866,9KB zobacz
Kategoria: Rok 2020 [13]
Format Data publikacji / aktualizacji Nazwa pliku (kliknij aby pobrać) Pobierz Zobacz
pdf 2020-11-12 Formularz ofertowy papier.pdf
Zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 100
Formularz ofertowy papier.pdf 278,98KB zobacz
docx 2020-10-14 Formularz-ofertowy (1).docx
Zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 107
Formularz-ofertowy (1).docx 18,8KB -
pdf 2021-03-09 Informacja o wyborze Firmy laptopy.pdf
Zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 143
Informacja o wyborze Firmy laptopy.pdf 179,94KB zobacz
pdf 2021-03-09 Informacja o wynikach wyboru dostawcy papieru.pdf
Zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 103
Informacja o wynikach wyboru dostawcy papieru.pdf 27,16KB zobacz
pdf 2021-03-09 Informacja o wynikach wyboru dostawcy.pdf
Zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 139
Informacja o wynikach wyboru dostawcy.pdf 189,63KB zobacz
docx 2020-10-14 Oświadczenie (2).docx
Zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 128
Oświadczenie (2).docx 15,72KB -
pdf 2020-11-12 Wzór umowy papier.pdf
Zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 114
Wzór umowy papier.pdf 2,32MB zobacz
docx 2020-06-25 Wzór umowy.docx
Zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 122
Wzór umowy.docx 20,89KB -
pdf 2020-10-14 Wzór umowy.pdf
Zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 93
Wzór umowy.pdf 695,5KB zobacz
xlsx 2020-06-25 Załącznik nr 1 Formularz Oferta cenowa .xlsx
Zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 97
Załącznik nr 1 Formularz Oferta cenowa .xlsx 12,28KB -
pdf 2020-11-12 Zaproszenie do składania ofert papier.pdf
Zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 112
Zaproszenie do składania ofert papier.pdf 1,62MB zobacz
pdf 2020-06-25 Zapytanie ofertowe na zakup i dostawę tonerów do urządzeń wykorzystywanych przez PUP Wołomin.pdf
Zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 104
Zapytanie ofertowe na zakup i dostawę tonerów do urządzeń wykorzystywanych przez PUP Wołomin.pdf 1,59MB zobacz
docx 2020-10-14 Zapytanie ofertowe zakup laptopów.docx
Zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 120
Zapytanie ofertowe zakup laptopów.docx 50,92KB -
Kategoria: Rok 2021 [15]
Format Data publikacji / aktualizacji Nazwa pliku (kliknij aby pobrać) Pobierz Zobacz
pdf 2022-04-28 Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty - tonery.pdf
Zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 139
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty - tonery.pdf 181,09KB zobacz
pdf 2022-04-28 Informacja o wynikach naboru na zakup i dostawę papieru xero .pdf
Zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 139
Informacja o wynikach naboru na zakup i dostawę papieru xero .pdf 30,77KB zobacz
pdf 2022-04-28 Informacja o wynikach naboru na zakup i dostawę papieru xero .pdf
Zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 136
Informacja o wynikach naboru na zakup i dostawę papieru xero .pdf 30,77KB zobacz
pdf 2022-05-11 Informacja w wynikach wyboru dostawcy „Dostawa i montaż systemu kolejkowego dla Powiatowego Urzędu Pracy w Wołominie oraz Filii w Tłuszczu i Filii w Radzyminie”.pdf
Zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 0
Informacja w wynikach wyboru dostawcy „Dostawa i montaż systemu kolejkowego dla Powiatowego Urzędu Pracy w Wołominie oraz Filii w Tłuszczu i Filii w Radzyminie”.pdf 220,91KB zobacz
doc 2021-08-13 wzór umowy na papier 2021.doc
Zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 116
wzór umowy na papier 2021.doc 88KB -
pdf 2021-03-04 Wzór umowy.pdf
Zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 113
Wzór umowy.pdf 1,84MB zobacz
pdf 2021-10-22 ZAŁĄCZANIK NR 1 OFERTA.pdf
Zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 124
ZAŁĄCZANIK NR 1 OFERTA.pdf 159,95KB zobacz
xls 2021-03-04 Załącznik nr 1 Tonery do zapytania ofertowego.xls
Zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 50
Załącznik nr 1 Tonery do zapytania ofertowego.xls 32KB -
xls 2021-08-13 Załącznik Nr 2 formularz ofertowy.xls
Zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 95
Załącznik Nr 2 formularz ofertowy.xls 27KB -
pdf 2021-10-22 Załącznik Nr 2 wzór umowy.pdf
Zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 111
Załącznik Nr 2 wzór umowy.pdf 206,76KB zobacz
pdf 2021-10-22 ZAŁĄCZNIK NR 3 oświadczenie RODO.pdf
Zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 119
ZAŁĄCZNIK NR 3 oświadczenie RODO.pdf 178,48KB zobacz
pdf 2021-10-22 Załącznik Nr 4 oświadczenie .pdf
Zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 110
Załącznik Nr 4 oświadczenie .pdf 154,28KB zobacz
pdf 2021-10-22 Zaproszenie do składania ofert Dostawa i montaż systemu kolejkowego dla PUP Wołomin oraz Filii w Tłuszczu i Fiii w Radzyminie.pdf
Zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 138
Zaproszenie do składania ofert Dostawa i montaż systemu kolejkowego dla PUP Wołomin oraz Filii w Tłuszczu i Fiii w Radzyminie.pdf 5,26MB zobacz
pdf 2021-08-13 Zapytanie ofertowe papier xero.pdf
Zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 197
Zapytanie ofertowe papier xero.pdf 1,62MB zobacz
pdf 2021-03-04 Zapytanie ofertowe tonery.pdf
Zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 99
Zapytanie ofertowe tonery.pdf 1,51MB zobacz
Kategoria: Rok 2022 [16]
Format Data publikacji / aktualizacji Nazwa pliku (kliknij aby pobrać) Pobierz Zobacz
pdf 2023-12-05 Informacja o wyborze dostawcy urządzenia wielofunkcyjne kolorowe i monochromatyczne 29.11.2022.pdf
Zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 78
Informacja o wyborze dostawcy urządzenia wielofunkcyjne kolorowe i monochromatyczne 29.11.2022.pdf 477,77KB zobacz
doc 2022-11-28 Załącznik nr 3 do umowy Klauzula informacyjna RODO.doc
Zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 58
Załącznik nr 3 do umowy Klauzula informacyjna RODO.doc 45,5KB -
doc 2022-11-28 Załącznik nr 4 do umowy protokół odbioru.doc
Zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 61
Załącznik nr 4 do umowy protokół odbioru.doc 34KB -
doc 2022-11-28 Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego oświadczenie o wykluczeniu.doc
Zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 60
Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego oświadczenie o wykluczeniu.doc 39KB -
pdf 2022-11-28 Wzór umowy urządzenia wielofunkcyjne kolorowe i monochromatyczne.pdf
Zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 135
Wzór umowy urządzenia wielofunkcyjne kolorowe i monochromatyczne.pdf 7,02MB zobacz
doc 2022-11-28 Załącznik Nr 1 Oferta cenowa.doc
Zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 63
Załącznik Nr 1 Oferta cenowa.doc 47,5KB -
pdf 2022-11-28 Zapytanie ofertowe urządzenia wielofunkcyjne kolorowe i monochromatyczne BIP.pdf
Zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 103
Zapytanie ofertowe urządzenia wielofunkcyjne kolorowe i monochromatyczne BIP.pdf 3,95MB zobacz
pdf 2023-01-19 Informacja o wyborze firmy 09.09.2022 BIP.pdf
Zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 87
Informacja o wyborze firmy 09.09.2022 BIP.pdf 58,74KB zobacz
doc 2022-09-09 oświadczenie na wyklucznie_Rgulamin_Wołomin.doc
Zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 66
oświadczenie na wyklucznie_Rgulamin_Wołomin.doc 38,5KB -
pdf 2022-09-09 Wzór umowy 2022.pdf
Zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 82
Wzór umowy 2022.pdf 157,38KB zobacz
xls 2022-09-09 Załącznik nr 1 Tonery do zapytania ofertowego.xls
Zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 56
Załącznik nr 1 Tonery do zapytania ofertowego.xls 32KB -
pdf 2022-09-09 Zapytanie ofertowe - tonery.pdf
Zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 82
Zapytanie ofertowe - tonery.pdf 421,34KB zobacz
pdf 2022-09-09 Informacja o wynikach wyboru dostawcy BIP 11.05.2022.pdf
Zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 177
Informacja o wynikach wyboru dostawcy BIP 11.05.2022.pdf 516,91KB zobacz
pdf 2022-05-11 Zapytanie ofertowe papier xero 2022.pdf
Zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 179
Zapytanie ofertowe papier xero 2022.pdf 2,44MB zobacz
pdf 2022-05-11 wzór umowy na papier 2022.doc.pdf
Zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 153
wzór umowy na papier 2022.doc.pdf 169,94KB zobacz
xls 2022-05-11 Formularz ofertowy załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.xls
Zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 68
Formularz ofertowy załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.xls 28,5KB -
Kategoria: Rok 2023 [9]
Format Data publikacji / aktualizacji Nazwa pliku (kliknij aby pobrać) Pobierz Zobacz
pdf 2024-06-06 Informacja o wynikach wyboru dostawcy.pdf
Zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 65
Informacja o wynikach wyboru dostawcy.pdf 544,74KB zobacz
pdf 2023-11-30 Pytania i odpowiedzi do postępowania 23.11.2023.pdf
Zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 82
Pytania i odpowiedzi do postępowania 23.11.2023.pdf 3,93MB zobacz
pdf 2023-11-30 Pytania i odpowiedzi do postępowania 21.11.2023 r.pdf
Zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 70
Pytania i odpowiedzi do postępowania 21.11.2023 r.pdf 1,52MB zobacz
pdf 2023-11-30 Załącznik nr 4 do zapytania ofertowego Klauzula informacyjna RODO.pdf
Zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 51
Załącznik nr 4 do zapytania ofertowego Klauzula informacyjna RODO.pdf 1,94MB zobacz
pdf 2023-11-30 Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego Oswiadczenie Wykonawcy dotyczace przesłanek wykluczenia z postępowania.pdf
Zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 56
Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego Oswiadczenie Wykonawcy dotyczace przesłanek wykluczenia z postępowania.pdf 1,31MB zobacz
pdf 2023-11-30 Załącznik nr 1 Formularz oferta cenowa do zapytania ofertowego nr 12023.pdf
Zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 75
Załącznik nr 1 Formularz oferta cenowa do zapytania ofertowego nr 12023.pdf 1,46MB zobacz
pdf 2023-11-30 Załącznik nr 1 do umowy Protokół odbioru.pdf
Zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 66
Załącznik nr 1 do umowy Protokół odbioru.pdf 1,03MB zobacz
pdf 2023-11-30 Załącznik nr 2 Wzór umowy.pdf
Zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 50
Załącznik nr 2 Wzór umowy.pdf 5,04MB zobacz
pdf 2023-11-30 Zaproszenie do składania ofert.pdf
Zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 78
Zaproszenie do składania ofert.pdf 11,71MB zobacz
Kategoria: Rok 2024 [8]
Format Data publikacji / aktualizacji Nazwa pliku (kliknij aby pobrać) Pobierz Zobacz
pdf 2024-09-30 Pytania i opdpowiedzi do postepowania 17092024 .pdf
Zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 22
Pytania i opdpowiedzi do postepowania 17092024 .pdf 1,08MB zobacz
pdf 2024-09-30 Pytania i odpowiedzi do postepowania 17.09.2024.pdf
Zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 46
Pytania i odpowiedzi do postepowania 17.09.2024.pdf 0,97MB zobacz
pdf 2024-09-30 ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT.pdf
Zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 84
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT.pdf 12,51MB zobacz
doc 2024-09-30 Załącznik Nr 1do zapytania ofertowego Oferta cenowa.doc
Zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 92
Załącznik Nr 1do zapytania ofertowego Oferta cenowa.doc 52,5KB -
pdf 2024-09-30 Załącznik nr 1 Protokół odbioru.pdf
Zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 39
Załącznik nr 1 Protokół odbioru.pdf 112,65KB zobacz
pdf 2024-09-30 Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego Wzór Umowy komputery.pdf
Zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 54
Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego Wzór Umowy komputery.pdf 218,07KB zobacz
pdf 2024-09-30 Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego oświadczenie na wyklucznie.pdf
Zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 64
Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego oświadczenie na wyklucznie.pdf 237,78KB zobacz
pdf 2024-09-30 Załącznik nr 4 do zapytania ofertowego Informacja RODO-IOD .pdf
Zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 44
Załącznik nr 4 do zapytania ofertowego Informacja RODO-IOD .pdf 143,04KB zobacz
Kategoria: Zakup i dostawa tonerów do urzadzeń wykorzystywanych przez PUP Wołomin oraz odbiór zuzytych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urzadzeń wielofunkcyjnych [5]
Format Data publikacji / aktualizacji Nazwa pliku (kliknij aby pobrać) Pobierz Zobacz
pdf 2024-11-27 Zaproszenie do składania ofert tonery.pdf
Zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 41
Zaproszenie do składania ofert tonery.pdf 7,34MB zobacz
xls 2024-11-27 Załącznik nr 1 Formularz oferta cenowa.xls
Zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 37
Załącznik nr 1 Formularz oferta cenowa.xls 32KB -
pdf 2024-11-27 Załącznik nr 2 Wzór umowy 2024_tonery .pdf
Zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 24
Załącznik nr 2 Wzór umowy 2024_tonery .pdf 158,59KB zobacz
pdf 2024-11-27 Załącznik nr 3 oświadczenie wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania.pdf
Zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 25
Załącznik nr 3 oświadczenie wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania.pdf 241,43KB zobacz
pdf 2024-11-27 Załącznik nr 4 do zapytania ofertowego informacj RODO.pdf
Zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 23
Załącznik nr 4 do zapytania ofertowego informacj RODO.pdf 126,66KB zobacz
Kategoria: Zakup i dostawa interaktywnego monitora dotykowego, statywu mobilnego do ekranu ... [6]
Format Data publikacji / aktualizacji Nazwa pliku (kliknij aby pobrać) Pobierz Zobacz
pdf 2024-11-15 Zaproszenie do składania ofert.pdf
Zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 32
Zaproszenie do składania ofert.pdf 11,97MB zobacz
pdf 2024-11-15 Załacznik Nr 1 Formularz Oferta Cenowa.pdf
Zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 24
Załacznik Nr 1 Formularz Oferta Cenowa.pdf 2,53MB zobacz
pdf 2024-11-15 Załącznik nr 1 do umowy.pdf
Zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 30
Załącznik nr 1 do umowy.pdf 1,1MB zobacz
pdf 2024-11-15 Załącznik nr 2 wzór umowy.pdf
Zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 20
Załącznik nr 2 wzór umowy.pdf 9,39MB zobacz
pdf 2024-11-15 Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego .pdf
Zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 19
Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego .pdf 2,46MB zobacz
pdf 2024-11-15 Załącznik nr 4 RODO.pdf
Zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 17
Załącznik nr 4 RODO.pdf 3,4MB zobacz
Kategoria: Zakup i dostawa tabletów dla Powiatowego Urzędu Pracy w Wołominie [7]
Format Data publikacji / aktualizacji Nazwa pliku (kliknij aby pobrać) Pobierz Zobacz
pdf 2024-11-08 Odpowiedź Orange.pdf
Zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 14
Odpowiedź Orange.pdf 3,98MB zobacz
pdf 2024-11-08 Zaproszenie do składania ofert tablety.pdf
Zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 56
Zaproszenie do składania ofert tablety.pdf 7,55MB zobacz
pdf 2024-11-08 Załącznik nr 1 Protokół odbioru.pdf
Zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 43
Załącznik nr 1 Protokół odbioru.pdf 112,27KB zobacz
pdf 2024-11-08 Załącznik nr 2 zapytania ofertowego Wzór umowy tablety. pdf
Zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 41
Załącznik nr 2 zapytania ofertowego Wzór umowy tablety. pdf 216,95KB zobacz
doc 2024-11-08 Załącznik Nr 1do zapytania ofertowego Oferta cenowa.doc
Zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 44
Załącznik Nr 1do zapytania ofertowego Oferta cenowa.doc 48KB -
pdf 2024-11-08 Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego oświadczenie na wyklucznie.pdf
Zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 29
Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego oświadczenie na wyklucznie.pdf 240,38KB zobacz
pdf 2024-11-08 Załącznik nr 4 do zapytania ofertowego Informacja RODO-IOD_.pdf
Zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 38
Załącznik nr 4 do zapytania ofertowego Informacja RODO-IOD_.pdf 145,62KB zobacz

Redakcja podstrony

Podmiot udostępniający informację
Powiatowy Urząd Pracy w Wołominie
Pierwsza publikacja
Katarzyna Kowalczyk 2015-07-03 14:55
Aktualizacja publikacji
Agnieszka Czarnecka 2016-02-01 15:15
Wytworzenie publikacji
Czarnecka Agnieszka 2016-02-01 15:15
Zatwierdzenie
Czarnecka Agnieszka 2016-02-01 15:15
Rejestr zmian podstrony
Drukuj
Liczba odwiedzin
wczytuję
do góry